Zichtbaar imposant, maar onder het oppervlak speelt er veel mee. Dit is zichtbaar in de branding en website van PQ advisors.
Joost van Eerdt vroeg ons om de branding op te pakken voor zijn nieuwe onderneming PQ advisors. Hiervoor hebben we een deels dynamische huisstijl ontwikkeld en website met een visie.
Het logo en huisstijl is ontstaan vanuit de kerndiensten en visie van PQ advisors. Ze onderzoeken alles wat er achter de schermen (lees onderwater) en in de markt van hun opdrachtgevers (lees ijsberg) gebeurd om zo advies te kunnen geven op het gebied van prijs en strategie.
De huisstijl bestaat uit een 4 tal aan kleuren. 1 basiskleurstelling en 3 kleuren om de diensten aan te duiden.
De website is voor PQ advisors een sterk middel om kennis te delen.
De website van PQ advisors is gericht op het delen van informatie. Hiermee laat PQ advisors zien welke kennis ze in huis hebben. Dit gaat uiteraard tot een bepaald niveau, zodat de bezoeker geïntrigeerd wordt om contact op te zoeken. In de vorm van een whitepaper en een blog is er veel informatie in te winnen op het gebied van pricing en strategie.
De huisstijl en kleuren komen sterk terug in de website. Er wordt gespeeld met een ruimtelijke vlakverdeling en de stippen uit het logo (die de data verbeelden).
De website is ontwikkeld met als CMS WordPess. Zo kan PQ advisors zijn website makkelijk bedienen en bijhouden.